Wednesday, January 27, 2010

Taik Kucing oh Taik Kucing~

Jenis:
Ketul-ketul

Bau:
Busuk macam harem

Jantina:
Mungkin JANTAN sbb bau busuk macam harem kan

Tempat:
Atas rumput depan blok (blok mane dirahsiakn demi
menjaga nama baik penghuni)

Pemijak:
Tidak dapat dikenal pasti (Akan disiasat kemudian)

Pemberak:
Tidak dapat dikenalpasti juga (Akan disiasat dan jika didapati bersalah akan dihukum menyumbat bontot dengan gabus.)



Tolonglah lepaskan saya. Saya xsengaja sbb saya xjumpe pasir.. Saya xtahan nak berak..


Kes:

Terdapat seorang gadis cun+comey yang hampir-hampir memijak taik kucing tersebut kerana taik tersebut berada di laluan pejalan kaki. Taik kucing tersebut sudah pun dipijak oleh beberapa orang len agaknya kerana terdapat kesan pijak di taik kucing tersebut. Gadis cun+comey itu menyumpah-nyumpah akan kucing yang tak bertamadun itu (yang menghasilkan taik di merata-rata tempat) kerana kasut mahalnya nyaris-nyaris mencium najis mughalazah itu. Setelah disiasat, tidak terdapat sebarang peninggalan bukti oleh penjenayah persekitaran itu. Kes masih dalam siasatan.


Hahaha.. Amacam bro.. Sedap x bau taik gue???

No comments: