Sunday, May 2, 2010

::SETAHUN SUDAH::

Looking for something crazy
Beautiful love and nothing now
I'm talking in circles again
Have my love, baby
Are you hungry for wonderful
Cause I am, wonderful, cause I am

Cause I am your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I'll do all that I can

Love doesn't ask why
It speaks from the heart
And never explains
Don't you know that
Love doesn't think twice
It can come all at once
Or whisper from a distance


Alamak terlebih sudah..hahaha CIK BERITA jiwang2 ayu gitu...
Sorry guys..
No news for today becz I want to share with all of u about my happiness..wink*wink* ^_^

1 MEI 2009 - 1 MEI 2010 ---> genap setaun kiteorg jd pakwe makwe..hehehe
(Bkn niat nk blagak or menunjuk2 ok.. Hati busuk slalu akan kate "aalah mcm die sorg je ade pakwe & bahagia")

So, aktiviti???
1 MEI 2010---> Gaduh2 manje sambil p maple mkn pe yg ptut then mkn cup cake yg ditempah..(org ingt nk wat ala2 romantik gitu.. Tapi xjadi..hahaha)
Then, call mak & ayah mintak restu & doa supaya pjgkan jodoh kami..huhu



Paling penting ade Glory2 Man United ok..


Jalan2 pkai kasut Humit bagi..hehe



2 MEI 2010---> Baru dapat jln2 & dating bersama..huhuhu klu kua 1 MEI mampuih ramai org.. Pengsan uolssss... Org & Humit org g tgk wayang, mkn2, peh tu balik.. Cukup la asalkan HAPPY ^_^



Ini die yang makan Mocha ice blended + Chocolate Indulgence


Ini org yang punye.. Cheese Caramel Cream Cake + Chocolate ice blended


Ini pencuci mulut ye selepas mkn KFC..hahah


Allhamdullilah, jika jodoh pjg, umur pun pjg & rezeki muwah dapat la kawin.. Opssss.. kawin, ape tuh???Hahahah..

No comments: