Tuesday, June 1, 2010

::Beezee Month::

UKM, Bangi - Mulai 1 JUN 2010, selebriti terkemuka tanah air, CIK BERITA akan mengalami gangguan emosi kerana kerja yang terlalu banyak. Kini, beliau sedang bertungkus lumus menyiapkan PROPOSAL TESIS beliau utk dibentangkan dalam bulan JUN ini juga. (sempat plak kau tulis blog kan..hahah)


Ok..tunjuk rajin skit..


Sudah siap tapi banyak perlu diedit..ohhhh-->tensi ok!


Minggu ini juga, CIK BERITA akan terbang ke PULAU TIOMAN (Yehaaaaa...sonok tahap budak2 dapat ice cream corneto..hehe). Namun begitu, lawatan beliau ke Pulau Tioman bukanlah untuk bercuti & bersuka ria tetapi menjalankan tugas sebagai artis yang berjaya (ok..skali lagi perasaan jd artis kan).


Masih membaca tapi I xpaham uolsss..waaaaaaa


Beliau berkata, buat masa ini beliau tidak mahu diganggu oleh pihak2 yang dirasakan "annoying" sehingga menjejaskan emosi dan tingkah laku beliau (i can be more fierce if u dare to disturb me with your annoying attitude). Beliau mangharapkan kerjasama daripada peminat2 beliau agar memberi sokongan dan semangat utk meneruskan perjuangannya di arena universiti dan kerjaya..(walawei..sedap tul orang merepek kan..hehe)



Untuk tatapan peminat..hahah

2 comments:

DrFIO said...

wah...rajinnye cik berita kita ni (up sikit la...) hehe...serius tul wajahmu time study (berlakon je kot)...

FizahZainal said...

hahahaa..
seyus ok..
bkn lakon2 tuh..
mmg khusyuk tuh