Friday, December 17, 2010

::BILA LAKI ITU RASE NAK KENE PENYEPAK DENGAN CIK BERITA::

Salam uolsss....

Pagi td CIK BERITA dgr radio HOT.FM gitukan..
Yela otw nk p koje, dgr la c AG n Fafau tu pot pet pot pet...Isu die adalah bercuti.. Tibe-tibe de sorg caller ni (LAKI @ HUSBAND SENGET) die call la hot.fm. Die cite cam ni pasal CUTI die tu (dialog ala kadar je sbb xingt sgt dialog yg sebenar..haha):


hot.fm: ape yang anda nk cite ttg cuti anda nih?

laki tu: cuti saya xbes la akak kali ni.. saya sedih..

hot.fm: laaaa kenapa xbes plak..cite skit.

laki tu: cuti kali ni saya xbersama dengan yang tersayang. kalau boleh saya nak buah hati saya sentiasa disisi saya.

hot fm: amboi..adik, ko ni kecik lg ha..

laki tu: kak fara saya dah kawin la.. dah jd suami org pun..

hot.fm..Ha? ko dah kawin ke. nape suare cam budak2 lg..

laki tu: mmg cam ni, ramai yg cakap suara saye cam budak2.. (ok, kat cni org dah rse meluat dgr laki nih ckp, emo jap ok.)

hot.fm: oh..kire buah hati awak tu isteri awak la..

laki tu: bukan..buah hati saya nih org lain..

hot.fm: Ha??awak biar betul, dah buah hati ni sape plak?

laki tu: buah hati ni org yang pling saya sayang..

hot.fm: isteri awak ni tau x yang awak ade buah hati?

laki tu: isteri saya tau saya ade buah hati..tapi skang ni buah hati saya xnk kat saya dah. tu yang saya sedih. (Mak aik..senang nye ko ckp ye.. kesian betul isteri ko tu nok..haishhh)

hot.fm: awak dah ade isteri ok la tu.isteri awak, awak sayang x?

laki tu: saya sayang isteri saya, tapi buah hati saya pun saya sayang.

hot.fm: tamaklah awak ni.

laki tu: ni bukan soal tamak AG. laki kan boleh 4.. (hambik kau..bab ni pndai plak ko nk jwb 4 ye..)

hot.fm: kire awak ni mampu la nk kawin lebih ni?

laki tu: lebih dari mampu pun (blagak siut..)

hot.fm: [AG gelak..fafau diam. mcm bengang je fafau..hahah] abih tu klu jadi la kawin dgn buah hati awk tu, klu jd la, mcm ne awak nk bercuti dgn drang?

laki tu: klu jadi kn, 3 ari tuk istri pertame, 4 ari tuk isteri kedua.. (ko mmg siut sgt kn)

hot.fm: [Fafau n AG glak] nape plak istri tua dapat ari sikit je?yang mude lebih plak?

laki tu: yela, yang tua dah banyak dah bercuti dgn saya. bg pluang kat yang mude la.. klu saya ade lg isteri, 2 ari tuk pertama, 2 ari tuk kedue 2 ari tuk yg ketiga n satu ari tu simpanan tuk bakal no 4..(hahaha..time ni CIK BERITA rase cam nk bg die penyepak laju2..)


Notaexam-->kepada En. Humitku sayang, klu rase nk penyepak CIK BERITA yang jelita ni, buatlah cam ni ek [nada seyus nih].
Tuk laki tersebut, org sgt kesian dkt isteri awak tu. Cube bayangkn klu isteri awak tu ade jantan lain? Ha compem ko mengamuk sakan kan.. At least, jaga lah hati isteri awak tu. Pastikan yang isteri awk tu betul2 redha dan mengizinkan.. (sgt simpati pada isteri lelaki berkenaan).

Urmm..kalau bende ni jadi pada anda, ape anda nak buat??

2 comments:

Gadis itu said...

mcm setan jek prangai "jantan" tu okeh!!~ (huwwaa..sy turut emo..) mesti emo!

FizahZainal said...

huhuh..
sabo2...
mmg ade suami yang berkelakuan begini..