Wednesday, May 19, 2010

::RECODING-->RTM (dah rase cam DJ RTM dh..hahah)::

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia
Debaran dan cabaran. Itulah yang dihadapi oleh seorang pelajar yang hadir untuk ujian amali bagi mendapatkan jawatan PENERBIT RANCANGAN B41 (gaji mantap ok..hahah). Namun, panas yang disangkakan berpanjangan, rupanya gerimis yang mengundang.-->nyanyi skit lagu Zamani Slam..


Ni baru separuh yang datang ye.. Separuh lagi xdatang lg.


Saien, classmate orang yang turut hadir..Cewahhh


Pelajar comey itu telah membuat persediaan yang cukup dan setelah memasuki bilik recoding RTM, beliau telah melakukan yang terbaik. REZEKI ada di mana-mana. Jika bernasib baik, beliau akan dipanggil utk menduduki exam bertulis pula. Jika tidak, beliau akan meneruskan pelajarannya tanpa kerja(waaaaaaaa..mane nk cari duit makan nih..). Apa yang membimbangkan pelajar comey itu adalah sewaktu beliau membaca berita, begitu laju sehingga pakcik komuter pun tabik spring dengan kelajuan tersebut. Berita Inggeris yang dibacanya telah bertukar kepada berita JERMAN..(hahaha..byk words yg dipronouns sgt teruk).


Malu dgn penilai, baca berita cam wat ucapan ala2 perdana menteri..hahah



But..it's ok..Orang akan berusaha utk masa2 yang akan datang..BERUSAHA!!!


Oleh itu, pelajar comey merangkap CIK BERITA COMEY hanya berdoa dan pasrah dengan keputusan juri. Ramai umat yang menghadiri ujian ni. Anggarannya adalah 400 orang HANYA DI KL saja. Belum lagi PERAK,JOHOR,PENANG,PAHANG, SABAH & lain2. Ramaikn?


Tettttttttt..sempat g posing dgn Azura DJ Muzik.fm, uolss knl x??lalala DJ Fizah msti uolss knl kn?kn?kn?

No comments: